تداوم تعطیلی كارخانه مرسدس بنز در آمریكا

تداوم تعطیلی كارخانه مرسدس بنز در آمریكا مبل زیبا: شركت خودروسازی دایملر آلمان اعلام نمود كه تحت تاثیر تمدید تعطیلی كارخانه های قطعه سازی در مكزیك، مجبور خواهد بود بازگشایی كارخانه ساخت خودرو های اسپرت مرسدس بنز در آلابامای آمریكا را به تعویق بیندازد.


به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، دایملر بعنوان شرکت مادر مرسدس بنز، روز جمعه با انتشار اطلاعیه ای از تمدید تعطیلی و توقف خطوط تولید کارخانه خودرو های خود در آلابامای آمریکا که قرار بود در هفته آینده شروع به کار کند، آگاهی داده است.
طبق گزارش بلومبرگ به نقل از رویترز، این خودروساز آلمانی که سهم بزرگی از میزان فروش خودرو های مرسدس بنز در بازار ایالات متحده آمریکا را به خود مختص کرده است، علت عدم بازگشایی کارخانه خود در این کشور را تمدید تعطیلی کارخانه های قطعه سازی در مکزیک اعلام نموده است.
کارخانه های این شرکت نیز که همچون بسیاری دیگر از خودروسازان در سراسر جهان تحت تاثیر شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس کرونا از حدوداً دو ماه پیش یعنی مارس ۲۰۲۰ تعطیل و تمامی کارهای آنها متوقف شده بود، قرار بود از هفته آینده تولید و فعالیت خودرا از سر بگیرند.
روز گذشته خبری در رویترز منتشر گردید که حاکی از تمدید تعطیلی و توقف خطوط تولید کارخانه های خودرو سازی و قطعه سازی در مکزیک به سبب روند صعودی ابتلای شهروندان این کشور به ویروس کرونا بود.




منبع:

5.0 / 5
2387
1399/02/27
15:29:34
تگهای خبر: بازار , تولید , خانه , طلا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی