فعلا خبری از بازگشایی صنوف پرخطر نیست

فعلا خبری از بازگشایی صنوف پرخطر نیست به گزارش مبل زیبا رئیس اتاق اصناف تهران اعلام نمود كه ستاد ملی كرونا در جلسه اخیر خود با بازگشایی صنوف پرخطر مخالفت كرده است.


قاسم نوده فراهانی در گفتگو با ایسنا، از برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا با مبحث بازگشایی صنوف تعطیل اطلاع داد و اظهار داشت: ستاد ملی کرونا فعلا با بازگشایی صنوف پرخطر مخالفت کرده است و هیچ کدام باز نمی گردد.
وی تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها، آرایشگاه های زنانه، استخرها و وزرشگاه ها را همچون صنوف پرخطر عنوان و اظهار نمود: بیشتر از هشت ماه است از تعطیلی این صنوف می گذرد.
رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به اینکه چگونه بعضی از این صنوف و بخصوص آرایشگاه های زنانه با وجود مخالفت ستاد ملی کرونا همچنان فعالیت می نمایند، اظهار داشت: در صورت مشاهده فعالیت صنوف پرخطر، آنها پلمب خواهند شد. همجنین با عنایت به قرمز شدن وضعیت کرونا در تهران دستور اکید دادیم به هیچ عنوان صنوف پرخط نباید فعالیت کنند.
نوده فراهانی درباره علت مخالفت ستاد ملی کرونا با بازگشایی صنوف پرخطر هم اظهار نمود: هم اکنون کرونا بیداد می کند و مردم آنطور که باید و شاید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و تعداد کشته ها هر روز بیشتر می شود.
همینطور به قول وی، بزودی جلسه دیگری برای تکمیل و تشدید نظارت و کنترل اجرای پروتکل ها برگزار می شود.
به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، به دنبال شیوع کرونا از اسفندماه صنوف پرخطر تعطیل شدند، اما با کنترل نسبی بیماری در خرداد ماه باردیگر اجازه فعالیت یافتند. با این وجود از اواخر تیرماه و به دنبال اوج گیری باردیگر شیوع کرونا در کشور برخی اصناف پرخطر در مناطق قرمز و اخطار تعطیل اعلام شدند و گفته شد که برای جلوگیری از انتقال کرونا باشگاه ها ورزشی، ورزش های پر مواجهه مانند کشتی و...، مراکز تفریحی، آبی، باغ وحش ها، شهربازی و استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدن سازی، کافی شاپ ها، کافه ها، چای خانه ها و تالارهای پذیرایی و آرایشگاه های زنانه حق فعالیت ندارند و برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و همایش ها از تاریخ ابلاغ مصوبه، به مدت یک هفته ممنوع می باشد که البته این محدودیت ها تابحال تمدید شده است. اما مشاهدات میدانی نشان داده است که این مصوبات در موارد زیادی رعایت نمی گردد و شاید اجرای آنها نیازمند ضمانت اجرایی قوی تری باشد.



5.0 / 5
1293
1399/06/31
13:45:19
تگهای خبر: خانه , طلا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی