اخطار به تاكسیرانان غایب یا متخلف در ایام برفی
مبل زیبا: مدیرعامل سازمان تاكسیرانی با حضور در پایانه های تاكسیرانی از نزدیك خدمات رسانی تاكسیرانان به شهروندان تهرانی را رصد كرد.
به گزارش مبل زیبا به نقل از مهرروابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران؛ علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان بامداد امروز، با عنایت به بارش برف طی دو روز گذشته در چند پایانه تاكسیرانی حاضر شد و از نزدیك خدمات رسانی تاكسیرانان به شهروندان را رصد كرد و اظهار داشت: پیشاپیش از شهروندان تهرانی عذرخواهی میكنم حتی اگر یك نفر بیش از زمان همیشگی، در انتظار تاكسی ایستاده است. وی اضافه كرد: باید در نظر بگیریم كه اكثریت تاكسیرانان زحمتكش تهرانی روز گذشته و امروز در شرایط جوی سرما و یخبندان به شهروندان خدمت رسانی كرده اند. در این میان محل سكونت بعضی از تاكسیرانان، در شهرهای اقماری اطراف تهران بوده كه به علت مسدود بودن محورهای مواصلاتی امكان رسیدن به محل كار خویش را نداشته اند. اما این نكته هم نباید فراموش شود كه ممكن است تعدادی از تاكسیرانان هم در شیفت كاری خود حاضر نشده و در امر سرویس رسانی كوتاهی كرده اند، كه این سازمان با رصد پایانه های تاكسیرانی توسط دوربین های كنترل و نظارت هوشمند، حضور و غیاب تاكسی ها را كنترل كرده و با تاكسیرانانی كه تخلف كرده اند برخورد جدی خواهد نمود. قنادان ادامه داد: با عنایت به برودت هوا و یخبندان معابر سطح شهر، عبور و مرور به كندی انجام می گردد. همین مسئله زمان سفر را افزایش داده و مدت انتظار مسافر در ایستگاه های تاكسی افزایش می یابد. بنابراین ضمن تشكر از شهروندان تهرانی برای صبوری در امر خدمت رسانی از ایشان درخواست داریم در صورت بروز هرگونه مشكلی، با سازمان تاكسیرانی شهر تهران به شماره تماس ۴۸۰۴۸ ارتباط برقرار كرده تا در كوتاه ترین زمان ضمن هماهنگی با همكاران حاضر در سطح مناطق با اعزام خودرو از محل دپوهای موجود، نسبت به حل مشكل اقدام نماییم.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب