ابراهیمی: مجلس بر صید ترال در خلیج فارس نظارت كامل دارد

ابراهیمی: مجلس بر صید ترال در خلیج فارس نظارت كامل دارد مبل زیبا: رییس كارگروه دام و طیور و آبزیان كمیسیون كشاورزی مجلس، اظهار داشت: مجلس بر روی صید ترال فانوس ماهیان در خلیج فارس نظارت كامل دارد و كارشناسان و مراكز نظارتی كارگروه گزارش عرضه شده توسط سازمان شیلات در این زمینه را كنترل و دنبال خواهد نمود.



علی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا مرتبط با مطالب انتشار یافته در زمینه صید غیرمجاز ترال صیادان چینی در خلیج فارس، بیان كرد: پس از شنیدن شایعاتی در این زمینه، در روز سه شنبه اول خرداد ماه كارگروه دام و طیور و آبزیان كمیسیون كشاورزی جلسه مشتركی را با رییس سازمان شیلات و معاونینش برگزار كرد و سازمان شیلات گزارشی را در این زمینه عرضه داد.

وی در ادامه بیان كرد: سازمان شیلات در این زمینه توضیح داد كه ما یك نوع ماهی به نام فانوس ماهیان داریم كه در عمق بالای ۲۰۰ متر زندگی می كند و به سطح آب نمی آید و صید این ماهی ها نیاز به تجهیزات خاصی دارد و با صیدهای معمولی متفاوت می باشد.

نماینده مردم شازند در مجلس ادامه داد: بر مبنای این گزارش، تعدادی صیاد ایرانی این تجهیزات را خریداری كردند و تعدادی دیگر دستگاه ها را به صورت مشاركتی استفاده می نمایند و این امر با نظارت سازمان شیلات ایران صورت می گیرد. آنچه كه به ما توضیح داده شد این است كه صید این ماهیان با نظارت كامل سازمان شیلات و با رعایت قوانین آبزی پروری در حال انجام می باشد. اگر هر طرف تخلفی انجام دهد و یك مورد به ما گزارش شود پروانه آنها تعلیق شده و دیگر مجوز صید نخواهند داشت.

ابراهیمی خاطرنشان كرد: مجلس بر این مورد نظارت كامل دارد و به محض اینكه از این نوع صید خبردار شدیم كارگروه دام، طیور و آبزیان كمیسیون كشاورزی این افراد را احضار كرد و از آنها توضیح خواست. گزارشی كه از جانب سازمان شیلات تهیه شده است هم توسط كارشناسان و مراكز نظارتی كارگروه كنترل و دنبال خواهد شد.




5.0 / 5
4463
1397/03/12
14:48:06
تگهای خبر: تجهیزات , سازمان , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی