سردار اشتری به مهر خبر داد؛

كوشش برای شناسایی و دستگیری اعضای گروه تروریستی چابهار

كوشش برای شناسایی و دستگیری اعضای گروه تروریستی چابهار به گزارش مبل زیبا فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: ما هوشیاری لازم را داریم و تعداد زیادی از اعضای تیم تروریستی چابهار در مرز ناموفق بودند و حركاتشان خنثی شده و به هلاكت رسیدند.



سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته چابهار تصریح كرد: همانطور كه اطلاع دارید، حدود ساعت ۹: ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته یك دستگاه وانت كه حامل مواد منفجره بوده برای عملیات انتحاری به مقر انتظامی شهرستان چابهار حمله می كند.
وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری، رشادت و شجاعت ماموران نیروی انتظامی، فرد مهاجم ناكام شد و پیش از اینكه بتواند داخل آن مقر شود خودروی فرد مهاجم منفجر و به هلاكت می رسد.
سردار اشتری افزود: البته ۲ نفر از كاركنان عزیز نیروی انتظامی كه یكی از آنها مامور ما بوده، با شجاعت جلوی این فرد مهاجم ایستاده بود و به شهادت رسید.
وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره شهادت فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطرنشان كرد: فرمانده انتظامی چابهار هیچ گونه آسیبی ندیده و خبر شهادت وی كذب است.
سردار اشتری درباره تدابیر نیروی انتظامی برای مقابله با تروریست ها اضافه كرد: ما هوشیاری لازم را داریم و تعداد زیادی از این ها در مرز ناموفق بودند و حركاتشان خنثی شده و به هلاكت رسیدند.
وی افزود: اقداماتی هم صورت گرفته و ان شاءالله بتوانیم ایادی دیگر این گروه را شناسایی و تحویل قانون بدهیم.

5.0 / 5
4327
1397/09/16
22:43:24
تگهای خبر: دستگاه , طلا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی