دلار ثابت ماند

دلار ثابت ماند به گزارش مبل زیبا نرخ خرید دلار در بانك ها و معامله دلار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته و با ثبات نسبی همراه بوده است.



به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانك ها كه مجوز آن در نیمه نخست امسال از جانب بانك مركزی به بانك ها داده شد، روز گذشته حدود ۱۱ هزار و ۳۳۰ تومان بود كه امروز (۳۰ دی) نرخ خرید دلار در بانك ها تغییر چندانی نداشت و ۱۱ هزار و ۳۳۴ تومان باقی ماند.

از سوی دیگر نرخ خرید یورو در بانك ها هم امروز با ثبات همراه بود؛ به صورتی كه قیمت خرید هر یورو در روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۶ تومان بود و امروز هم با همین قیمت از جانب بانك ها خریداری می گردد.

بانك ها امروز هر پوند انگلیس را هم با اندكی افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۰ تومان می خرند.

شعب ارزی بانك های تجارت، سامان، ملی، ملت و پارسیان همینطور می توانند ارز مسافرتی را تا سقف ۵۰۰ یورو برای كشورهای همسایه و مشترك المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر كشورها در صورت كامل بودن مدارك مسافران بفروشند.

نرخ فروش هر یورو مسافرتی در شعب ارزی بانك های عامل هم امروز ۱۳ هزار و ۲۷۵ تومان است كه با احتساب كارمزد بانك عامل و بانك مركزی به حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می رسد.

براساس اعلام بانك مركزی ایران، تا ساعت ۱۲ امروز نرخ خرید و فروش دلار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته هیچ تغییری نكرده و هر دلار آمریكا در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان فروخته و ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می گردد.

همچنین نرخ فروش هر یورو در بازار آزاد تا ساعت ۱۲ امروز ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

بر اساس اعلام صرافی ها، امروز هر لیر تركیه ۲۱۰۰ تومان، درهم امارات ۳۱۰۰ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان است.



خبرنگار: پدرام صادقی
دبیر خبر: مریم طاووسی


5.0 / 5
4628
1397/10/30
13:59:57
تگهای خبر: بازار , تجارت , تركیه , دلار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی