رئیس سازمان مدیریت بحران كشور :

بارندگی های پیش رو در خوزستان باید مدیریت شوند

بارندگی های پیش رو در خوزستان باید مدیریت شوند به گزارش مبل زیبا معاون وزیر كشور و رئیس سازمان مدیریت بحران كشور اظهار داشت: بارندگی های دیگر پیش رو در خوزستان باید مدیریت شوند تا بیشتر از این برای این استان مشكل ایجاد نشود.



به گزارش مبل زیبا به نقل از مهر، اسماعیل نجار كه بامداد امروز چهارشنبه به منظور بررسی وضعیت سیلاب در خوزستان وارد این استان شد، در بدو ورود به استان اظهار داشت: دبی آب در منطقه ملاثانی تا ۲۰ سانتی متر كاهش یافته است و این كاهش امشب به اهواز می رسد.
وی اضافه كرد: با عنایت به وضعیت دبی ورودی و خروجی سدها و افزایش دبی كارون تا بیشتر از سه هزار و ۲۰۰ مترمكعب برثانیه، احتمال آبگرفتگی در بعضی نقاط شهری هم وجود داشت.
رئیس سازمان مدیریت بحران كشور بیان كرد: به رغم اینكه وزیر كشور خود به خوزستان آمد اما باز هم نگرانی احساس كردند ازاین رو امروز هم من برای ادامه رسیدگی ها، به استان آمدم.
وی با اشاره به اینكه حالا وضعیت پایداری در استان وجود دارد خاطرنشان كرد: تابحال اقدامات بسیاری بخصوص درحوزه كنترل خروجی سدها و استقامت بخشی دیوارهای ساحلی كرخه و كارون از ماه ها قبل صورت گرفته است كه اگر این اقدامات انجام نمی شد با وضعیت بدتری در خوزستان رو به رو می شدیم.
نجار با اشاره به تخلیه روستاهای در معرض خطر و دستور تخلیه برخی شهرها توضیح داد: اسكان موقت مردم و رسیدگی به امور تغذیه ای و امدادی آنها كار بسیار سنگینی است كه در حال انجام می باشد و در كنار آن موكب های مسیر نجف به كربلا هم مأموریت یافتند در محل های اسكان موقت مستقر شوند.
وی با اشاره به اینكه تا آخر وضع موجود، اقدامات به صورت مستمر ادامه خواهد یافت اظهار داشت: سیل امكانات و ماشین آلات به استان گسیل شده و این روند همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با كمك هم آلام مردم را كم نماییم.
معاون وزیر كشور و رئیس سازمان مدیریت بحران كشور اظهار داشت: بارندگی های دیگر پیش رو در خوزستان باید مدیریت شوند تا بیشتر از این برای این استان مشكل ایجاد نشود.

5.0 / 5
4092
1398/01/21
14:53:50
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی