مدیركل حفاظت محیط زیست استان بوشهر:

سموم استفاده شده برای مقابله با ملخ ها در بوشهر مورد تأیید است

سموم استفاده شده برای مقابله با ملخ ها در بوشهر مورد تأیید است به گزارش مبل زیبا مدیركل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در مورد نتایج سمپاشی برای مقابله با هجوم ملخ ها اظهار داشت: با عنایت به هماهنگی و همكاری نزدیك و كارشناسانه ای كه با جهاد كشاورزی استان داشتیم، همه سموم استفاده شده از قبل به تأیید این اداره كل رسیده است.



به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، فرهاد قلی نژاد اظهار نمود: طی سمپاشی های كانونی و زمینی، سم هایی مورد استفاده قرار گرفته كه تنها بر روی ملخ ها تأثیر داشته و بر دیگر گونه های جانوری در حیات وحش استان اثری ندارد.
وی افزود: امیدواریم كه در استان بوشهر نیازی به سمپاشی هوایی نباشد و به صورت محدود سمپاشی های كانونی و زمینی انجام گیرد.
مدیركل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ارتباط با احیای تالاب حله بعد از بارندگی های اخیر، عنوان كرد: ورودی آب به این تالاب بسیار مناسب بوده اما باید ورودی آب را برای فصول دیگر مدیریت نماییم تا احیای تالاب تداوم یافته و مقطعی نباشد.
قلی نژاد با اشاره به برنامه ملی حفاظت از لاك پشت ها اظهار داشت: این برنامه از نیمه سال جاری در سطح كشور اجرا خواهد شد و استان بوشهر هم به صورت خاص در این برنامه ملی به پایش خواهد پرداخت: برنامه ریزی دقیقی جهت حفاظت از این گونه ها صورت گرفته است.
مدیركل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در انتها از همه شهروندان خواست نسبت به محیط پیرامونی خود حساس باشند و سازمان محیط زیست را جهت حفظ محیط زیست یاری نمایند.



5.0 / 5
4146
1398/02/02
22:34:55
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی