با هدف كاهش بار ترافیكی؛

اصلاح هندسی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۱۳

اصلاح هندسی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۱۳ مبل زیبا: با هدف كاهش بار ترافیكی و تردد روان وسایل نقلیه، عملیات اصلاح هندسی مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری (خروجی به بزرگراه شهید یاسینی) اجرایی شد.



به گزارش مبل زیبا به نقل از مهر، رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: باتوجه به تصویب و تائید طرح اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه شهید باقری به بزرگراه شهید یاسینی توسط كمیته فنی طرح های هندسی معاونت حمل و نقل ترافیك شهرداری تهران، اجرای طرح مذكور در دستور كار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینكه هم اكنون پروژه مذكور با پیشرفت فیزیكی ۵۰ درصدی در حال اجراست اضافه كرد: با اجرای این طرح، ظرفیت ترافیكی این بخش از بزرگراه افزایش یافته و شاهد كاهش ترافیك و تردد روان خودرو ها خواهیم بود.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به راه اندازی یك دستگاه پل عابر پیاده در محدوده ناحیه چهار منطقه گفت: باتوجه به لزوم ایجاد زیر ساخت های ترافیك شهری و بمنظور جلوگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار احتمالی و ایجاد تسهیلات جهت تردد ایمن عابرین پیاده، این پل عابر پیاده ضمن نیاز سنجی صورت گرفته در بزرگراه شهید دوران در محدوده شهرك های مسكونی زینبیه و شهید مهتدی جانمایی و نصب خواهد شد.


منبع:

5.0 / 5
4223
1398/11/13
08:23:00
تگهای خبر: دستگاه , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی