تذكر به وزیر ارتباطات در مورد ضعف امكانات ارتباطی روستاها

تذكر به وزیر ارتباطات در مورد ضعف امكانات ارتباطی روستاها مبل زیبا: یك نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت امكانات ارتباطی روستاها اظهار داشت كه در خیلی از شهرهای كمتر توسعه یافته حتی بویی از اینترنت وجود ندارد.


به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در تذكر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذكر به وزیر ارتباطات اظهار داشت: آقای جهرمی با عنایت به درآمد نجومی و بهتر بگویم مریخی مخابرات چرا حدود ۴۰ هزار نفر نیروهای قراردادی كه دارای تحصیلات دانشگاهی هستند با حداقل حقوق مشغول فعالیت هستند؟ اگر فقط درصد كمی از فروش اینترنت خویش را به این عزیزان اختصاص دهید، مشكل حل می گردد. چرا در روستاها و شهرهای كمتر توسعه یافته بویی از اینترنت وجود ندارد و مردم از اینترنت محروم هستند؟

این نماینده مجلس در تذكری به وزیر نفت خاطرنشان كرد: آقای وزیر نفت یك شب به اتفاق خانواده تان به مناطق محروم و روستاهای شهرستان خدابنده در زمستان سرد سر بزنید و اقامت كنید. مردم بدون گاز ماندند. شما قول گازرسانی داده بودید. در مدرسه ها فرهنگیان با لرزش دست به دانش آموزان درس می دهند.

وی خطاب به وزیر كشاورزی تذكر داد و اظهار داشت: چرا باوجود وعده شما بیمه محصولات كشاورزی به كشاورزان محروم داده نمی شود؟ كشاورزان گناهشان چیست كه درگیر یك وزارتخانه سالخورده شده اند؟

بیگدلی در انتها تذكری به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مردم چندین شبانه روز در راه ها معطل مانده اند سال قبل در این باره تذكر دادیم كه امكانات راهداری داده شود.




5.0 / 5
4343
1396/11/11
15:57:48
تگهای خبر: توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی