سهم بانك ها از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بعلاوه جدول

سهم بانك ها از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بعلاوه جدول مبل زیبا: سهم بانك های عامل در پرداخت تسهیلات بانكی طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی كوچك، متوسط و بزرگ از آغاز طرح مذكور تا ۱۲ آذرماه سال جاری اعلام گردید.


بر مبنای اطلاعاتی كه در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته است، بانك سپه با پرداخت رقمی معادل ۱۳۵۳ میلیارد تومان، بانك ملی با پرداخت رقمی معادل ۱۲۵۹ میلیارد تومان و بانك كشاورزی با رقمی معادل ۷۹۸ میلیارد تومان بیشترین میزان پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی امسال مدنظر قرار داده اند و بعد از آن به ترتیب بانك های تجارت با حدود ۶۷۴، صادرات با ۵۷۹، صنعت و معدن با ۴۵۲، ملت با ۲۵۰، رفاه كارگران با ۲۰۴، توسعه تعاون با ۶۵ و توسعه صادرات ۶۳ با میلیارد تومان به ترتیب بانك هایی هستند كه بیشترین میزان پرداختی به واحدهای تولیدی كوچك، متوسط و بزرگ را در طرح رونق تولید مدنظر قرار داده اند.
این درحالی است كه سهم سایر بانك ها از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در طرح رونق تولید تا ۱۲ آذرماه سال جاری حدود ۱۸۸ میلیارد تومان بوده است.
در سال قبل طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان به ۱۷ هزار واحد تولیدی صنعتی و كشاورزی در دستور كار قرار گرفت و امسال هم این طرح بعنوان مكمل طرح قبلی در جهت پرداخت تسهیلات به ۳۰ هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.
در طرحی كه مقرر است تحت عنوان رونق تولید اقتصادی امسال مدنظر قرار گیرد ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت به ۱۰ هزار واحد صنعتی در جهت بهبود وضعیت فعلی و هم ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰۰ واحد صنعتی كوچك، متوسط و بزرگ به منظور نوسازی و بهسازی تعریف شده است.
بر اساس آخرین جدول و اطلاعاتی كه در اختیار ایسنا قرار گرفته است تا ۱۲ آذرماه سال جاری در مجموع ۳۲ استان كشور همراه بعلاوه مناطق آزاد ۳۸ هزار و ۵۸۲ بنگاه تولیدی كوچك و متوسط جهت در قالب طرح رونق تولید از ابتدای زمان ثبت نام طرح رونق تولید كه از تیرماه سال جاری مدنظر قرار گرفت ثبت نام كرده اند. از این تعداد ۱۶ هزار ۹۸۸ واحد به بانك معرفی شده و مبلغی معادل ۱۲ هزار و ۳۹۷ میلیارد تومان برای آن ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ۷۳۴۶ واحد تولیدی مبلغی حدود۵۶۵۷ میلیارد تومان دریافت كرده اند.





5.0 / 5
4820
1396/09/17
23:28:55
تگهای خبر: توسعه , تولید , صادرات , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی