كاربردی شدن نانوسیلیس محققان كشور در ۴ شركت كاشی سازی

كاربردی شدن نانوسیلیس محققان كشور در ۴ شركت كاشی سازی به گزارش مبل زیبا نانو سیلیس یكی از شركت های فناور به علت ˮامكان فرموله كردن این محصول توسط این شركت برای صنایعˮ و ˮقیمت كم و كارایی بالا، در محصولات كاشی و سرامیك ۴ شركت صنعتی كاربردی شد.


به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، وحید اسلامی نصرت آبادی، مدیرعامل این شرکت فناور با اشاره به تولید و فروش ماهانه ۱۰ تن نانوسیلیس، اظهار داشت: بیشترین کاربرد نانوسیلیس های تولیدی ما در صنعت کاشی و سرامیک است. برای توسعه بازار، از آغاز سال وارد صنعت ریخته گری شدیم و هم اکنون بخشی از نانوسیلیس تولیدی شرکت در این صنعت استفاده می شود.
اسلامی، با اشاره به اینکه استفاده از نانوسیلیس در صنعت ریخته گری باعث بهبود خواص مکانیکی قالب ها شده و شکاف و ترک مویرگی را در چارچوب ها به حداقل می رساند، اظهار نمود: از این طریق استقامت قالب افزایش قابل توجهی پیدا می کند و ما اخیرا محصول خویش را به صنعت ریخته گری عرضه نموده ایم و امیدوارم در آینده نزدیک سهم بیشتری در این بازار پیدا نماییم.
وی از تداوم استقبال صنعت کاشی و سرامیک از نانوسیلیس این شرکت اطلاع داد و اظهار داشت: در صنعت کاشی و سرامیک، نانوسیلیس برای ایجاد زیبایی بصری به محصولات اضافه می شوند. در کاشی های نانوپولیش استفاده از نانوسیلس باعث بروز خواص ضدلک و براقی در محصولات می شود. در سال های گذشته با شرکت های معتبری وارد همکاری شدیم و نانوسیلیس را جهت استفاده در محصولات این شرکت ها عرضه نموده ایم و سال جاری هم دو شرکت کاشی سازی به جمع مشتریان ما پیوسته اند.
بر اساس اعلام ستاد نانو، وی "امکان فرموله کردن این محصول توسط این شرکت برای صنایع" و "قیمت کم و کارایی بالا" را دو مزیتی نام برد که این محصول در صنعت کاشی و سرامیک کابردی شده است.




منبع:

5.0 / 5
1473
1399/07/26
14:34:14
تگهای خبر: بازار , توسعه , تولید , زیبایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی