با هدف توسعه همكاری های علمی صورت گرفت

امضای تفاهم نامه همكاری بین پزشكی قانونی و پژوهشگاه قوه قضاییه

امضای تفاهم نامه همكاری بین پزشكی قانونی و پژوهشگاه قوه قضاییه به گزارش مبل زیبا تفاهم نامه همكاری بین پژوهشگاه قوه قضاییه و سازمان پزشكی قانونی كشور با هدف توسعه همكاریهای علمی به امضا رسید.


به گزارش مبل زیبا به نقل از روابط عمومی سازمان پزشكی قانونی كشور، تفاهم نامه همكاری بین پژوهشگاه قوه قضاییه و سازمان پزشكی قانونی كشور با هدف توسعه همكاریهای علمی به امضا رسید. در این تفاهم نامه كه به امضای عباس مسجدی رئیس سازمان پزشكی قانونی كشور و سید حجت الله علم الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه رسید، بر همكاری سازمان یافته و توسعه همكاریهای علمی، پژوهشی و آموزشی با به كارگیری امكانات طرفین شامل منابع مالی، امكانات، تجهیزات و نیروی انسانی تاكید شده است. بر طبق این گزارش اولویت بندی عناوین طرح های پژوهشی و فناوری در رابطه با نیازهای نظری و كاربردی، بهره گیری از اساتید، متخصصان و كارشناسان و پژوهشگران معرفی شده از جانب طرفین برای حضور در همایش ها و مراسم ها، استفاده از امكانات تخصصی، دیجیتالی و كتابخانه ای یكدیگر، همكاری در انتشار كتب و مقالات، همكاری در برگزاری همایش ها و نشست های علمی و تخصصی و … همچون موضوعات همكاریهای به امضا رسیده در این تفاهم نامه همكاری است.
این تفاهم نامه مشترك به مدت ۵ سال از زمان امضا قابل اجرا خواهد بود و طرفین می توانند در صورت تمایل مدت زمان اجرای آنرا تمدید كنند.

5.0 / 5
4157
1398/11/16
23:25:00
تگهای خبر: تجهیزات , توسعه , خانه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی