تشكیل ستاد مبارزه با كرونا در اتاق ایران

تشكیل ستاد مبارزه با كرونا در اتاق ایران مبل زیبا: با دستور غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، در این اتاق ستاد مبارزه با كرونا تشكیل شد.


به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران طی نامه ای به دبیركل این اتاق، دستور تشكیل ستاد مركزی مبارزه با كرونا در اتاق ایران را صادر كرد و خوستار برگزاری جلسات روزانه میان اعضای این ستاد شد تا برمبنای مسئولیت اجتماعی به سازمان های مسئول و هم وطنان یاری رسانده شود.
متن نامه رئیس اتاق ایران خطاب به محمدرضا رمضانی دبیر كل اتاق ایران به این شرح است:
باتوجه به شیوع ویروس كرونا، اتاق ایران بنابه رسالت و مسئولیت اجتماعی خویش لازم است تمام توان خودرا برای همكاری با سازمان های مسئول و كمك به هم وطنان عزیز و اتاق های سراسر كشور را در این ارتباط فعال نموده و كمك نماید پس مقتضی است به فوریت ستاد مركزی مبارزه با كرونا در اتاق ایران با حضور جنابعالی، معاونان محترم استانها و تشكل ها، پشتیبانی، محیط كسب وكار، مجلس و امور حقوقی، روابط عمومی و روسای محترم كمیسیون های صنایع، صادرات، واردات و مسئولیت اجتماعی تشكیل و ضمن برگزاری جلسات روزانه، نتایج حاصله را به كلیه اتاق های سراسر كشور اعلام كنید.
رئیس اتاق ایران همین طور در نامه جداگانه ای به روسای اتاق های سراسر كشور خواهان تشكیل ستاد مبارزه با كرونا در اتاق های سراسر كشور برای عمل به مسئولیت اجتماعی و كمك به مردم و سازمان ها شده است.




منبع:

5.0 / 5
3778
1398/12/11
14:05:17
تگهای خبر: بازرگانی , سازمان , صادرات , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی