رئیس دانشگاه علوم پزشكی سمنان:

۲ كرونایی در سمنان فوت كردند

۲ كرونایی در سمنان فوت كردند به گزارش مبل زیبا رئیس دانشگاه علوم پزشكی سمنان، با اشاره به اینكه تست كرونای ۴۳ بیمار در شهرهای تحت پوشش این دانشگاه مثبت اعلام شده است، اظهار داشت: دو نفر بر اثر كرونا جان خویش را از دست دادند.



به گزارش مبل زیبا به نقل از مهر، نوید دانایی پس از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت كرونا در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشكی سمنان شامل سمنان، دامغان، گرمسار، سرخه و مهدی شهر بیان نمود: تا این لحظه ۴۳ مورد تست كرونای بیماران در سمنان مثبت اعلام شده است.
وی با اشاره به اینكه ۲۲ بیمار كرونایی در سمنان با حال عمومی خوب مرخص شده اند، اضافه كرد: این افراد در خانه تحت مراقبت همكاران بهداشتی ما قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی سمنان با اشاره به اینكه متأسفانه دو نفر هم در سمنان به علت كرونا جان خویش را از دست دادند، ابراز كرد: از مردم می خواهیم تا تدابیر جدی در مورد مقابله با كرونا را مد نظر داشته باشند و حتی از مسافرت به شهرهای دیگر برای كارهای ضروری شدیداً پرهیز كنند.
دانایی ابراز كرد: بیماری كرونا همان گونه كه پیشبینی می شد متأسفانه روند افزایشی داشته و روزانه شمار بیشتری از مردم را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین رویارویی جدی با بیماری در دستور كار قرار دارد اما مردم هم باید با ما همكاری لازم را داشته باشند.
به گزارش مبل زیبا به نقل از مهر استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشكی در شاهرود و سمنان است.
گفتی است امروز یك نفر در شاهرود بر اثر كرونا درگذشت تا تعداد فوتی های این شهرستان بر اثر كرونا به عدد پنج برسد.


منبع:

5.0 / 5
3175
1398/12/16
21:36:18
تگهای خبر: خانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی