مشاركت بیشتر از ۳۱ میلیون شهروند در پانزده سال فعالیت سامانه ۱۳۷

مشاركت بیشتر از ۳۱ میلیون شهروند در پانزده سال فعالیت سامانه ۱۳۷ به گزارش مبل زیبا رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در آستانه پانزدهمین سالروز تاسیس این سامانه از تماس بیشتر از ۳۱ میلیون شهروند با ۱۳۷ اطلاع داد.


به گزارش مبل زیبا به نقل از مهر، حمیدرضا نصریان ضمن اشاره به بیشتر از ۳۱ میلیون تماس برقرار شده با سامانه ۱۳۷ از آغاز تاسیس تا کنون اظهار داشت: این سامانه بستر مناسبی برای افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری بوده و بی گمان چنین مشارکتی سرمایه ای عظیم و قابل اتکاء برای نهادی اجتماعی است و فرصت مناسبی را به وجود آورده تا نقاط ضعف شناسایی و مدیران شهری از آنها برای تقویت سیستم و تصمیم گیری های مدیریتی و بهبود شرایط استفاده کنند. وی اظهار داشت: در طول یکسال گذشته بیشتر از یک میلیون و ۸۶۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد بیشتر از یک میلیون و ۱۶۰ هزار پیام در سیستم سامانه ثبت و به عوامل اجرایی ارجاع داده شده است. رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در ادامه اضافه کرد: با عنایت به گستردگی خدمات شهرداری به شهروندان، سامانه ۱۳۷ هم با تاکید بر سه اصل سرعت، دقت و صحت و تحقق شعار «تهران شهری برای همه» با اصلاح و بهبود فرآیندهای پاسخگویی به درخواست های ثبت شده، از تمامی ظرفیت خود جهت عرضه خدمات مطلوب تر به شهروندان استفاده می نماید.


منبع:

1399/10/02
17:33:22
5.0 / 5
916
تگهای خبر: خدمات , سرمایه , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی