معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی مطرح كرد؛

تشریح 12 خدمت بیمه ای غیر حضوری تأمین اجتماعی

تشریح 12 خدمت بیمه ای غیر حضوری تأمین اجتماعی معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی، به تشریح ۱۲ خدمت بیمه ای در چارچوب طرح ۳۰۷۰ پرداخت.



به گزارش مبل زیبا به نقل از مهر، مهرداد قریب، با عنوان این مطلب که رجوع حضوری به شعب تأمین اجتماعی برای دریافت خدمات بیمه ای در بیشتر مواقع باعث ازدحام و طولانی شدن مدت زمان عرضه خدمت می گردید، اظهار داشت: این مورد همواره سبب نارضایتی مراجعین و البته همکاران هم بوده است.
وی اضافه کرد: از مهم ترین دغدغه های خاطر همیشگی مسئولین تأمین اجتماعی حل مشکل بار رجوع و تسریع و تسهیل در فرآیندها بوده و آخر دادن به این معضلات تنها با اصلاح فرآیندهای کسب و کاری و استفاده از فن آوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی امکان پذیر خواهد شد.
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی با عنوان این مطلب که حوزه امور بیمه شدگان عهده دار خدمات متنوع و گوناگونی بوده و یکی از پرمخاطب ترین واحدهای شعب سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: به منظور کاهش محسوس بار رفتن به شعب و افزایش خدمات غیر حضوری بیمه شدگان، تعداد ۱۲ خدمت از طرح ۳۰۷۰ در حوزه بیمه ای تعریف شده است.
قریب به تشریح این ۱۲ خدمت پرداخت و اظهار داشت: ۱- پرداخت غیر حضوری هدیه ازدواج، ۲- پرداخت غیر حضوری غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان داری تست PCR مثبت، ۳- انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه اختیاری، ۴- سرویس غیر حضوری دریافت حق بیمه و احتساب سوابق خدمت سربازی، ۵- انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه حرف و مشاغل آزاد، ۶- درخواست غیر حضوری تکمیل سوابق کسری از ماه، ۷- سیستم جامع کمیسیون های پزشکی، ۸- پرداخت غیر حضوری کمک هزینه مراسم ترحیم، ۹- بیمه بیکاری غیر حضوری، ۱۰- درخواست غیر حضوری کفالت – بازرسی فنی، ۱۱- پرداخت غیر حضوری حق بیمه کسری از ماه و خدمت دوازدهم که شامل پرداخت غیر حضوری کمک هزینه پروتز و اروتز است.


منبع:

1400/02/17
12:42:47
0.0 / 5
175
تگهای خبر: بیمه , خدمات , سازمان , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی