رنگ های برتر برای دكوراسیون اتاق نشیمن

رنگ های برتر برای دكوراسیون اتاق نشیمن مبل زیبا: در این مطلب بهترین رنگ ها برای اتاق نشیمن را به شما عزیزان معرفی می كنیم. با ما همراه باشید.


دكوراسیون اتاق نشیمن با رنگ آبی
 
برای استفاده از رنگ آبی در دكوراسیون اتاق نشیمن باید برای دیوارها از رنگ آبی روشن استفاده كنید. بهتر است برای كف اتاق از كفپوش های تیره رنگ استفاده كنید. برای كامل تر كردن فضا می توانید از دو مبل تكی به رنگ سورمه ای استفاده كنید.
 
دكوراسیون اتاق نشیمن با رنگ صورتی
 
دیوار اتاق نشیمن تان را با رنگ صورتی رنگ آمیزی كنید. برای كفپوش هم از رنگ قهوه ای روشن یا كرم استفاده كنید. بهتر است برای این اتاق نشیمن از مبلمانی به رنگ قهوه ای پر رنگ استفاده كنید.
 
دكوراسیون اتاق نشیمن با رنگ قهوه ای
 
شاید فكر كنید رنگ قهوه ای رنگ جالبی برای دكوراسیون اتاق نشیمن تان نباشد، اما به این پیشنهاد ما فكر كنید، یكی از دیوارهای اتاق نشیمن را با رنگ قهوه ای رنگ كنید. برایمبلمان از رنگ هایی مانند سبز یا تركیب سفید و سبز استفاده كنید.
 
دكوراسیون اتاق نشیمن با رنگ نارنجی
 
رنگ نارنجی یكی از بهترین و شادترین رنگ ها برای دكوراسیون اتاق نشیمن است. برای استفاده از این رنگ باید از تم روشن آن استفاده كنید. بهترین رنگ برای تركیب كردن با رنگ نارنجی، رنگ های سفید و آبی روشن است.
 
دكوراسیون اتاق نشیمن با رنگ سبز نعنایی
 
رنگ سبز نعنانی یك رنگ آرامش بخش برای دكوراسیون اتاق نشیمن است. این رنگ را می توانید با رنگ هایی مانند قهوه ای، صورتی و سفید ست كنید. یكی از مشخصه های اصلی این رنگ خاصیت ست شدن آن با بیشتر رنگ ها است.
 
دكوراسیون اتاق نشیمن با رنگ سورمه ای
 
رنگ سورمه ای یكی از رنگ هایی است كه برای اتاق نشیمن های سلطنتی و اصطلاحا لوكس استفاده می شود. بهتر است اگر از رنگ سورمه ای برای دیوار اتاق نشیمن تان استفاده می كنید آن را با كف پوش قهوه ای ست كنید.
 
دكوراسیون اتاق نشیمن با رنگ گلبهی
 
رنگ گلبهی یكی از رنگ های شاد و انرژی بخش برای دكوراسیون اتاق نشیمن است. این رنگ را با رنگ قهوه ای، نارنجی و سفید ست كنید.
5.0 / 5
6110
1396/06/07
15:20:56
تگهای خبر: اتاق نشیمن , رنگ اتاق , دكوراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی