افزایش تولید آهن اسفنجی امسال

افزایش تولید آهن اسفنجی امسال به گزارش مبل زیبا عملكرد فولادی ماه های نخست امسال، افتتاح واحدهای آهن اسفنجی و شكستن ركورد تولید این محصول در فولاد سفید دشت، روزهای خوب این محصول را نوید می دهد.


به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، آمارهای به دست آمده از زنجیره فولاد نشان داده است كه امسال واحدهای آهن اسفنجی در حال افزایش تولید و راه اندازی هستند كه بعنوان نمونه می توان به ركوردهای ثبت شده در مجتمع فولاد سفید دشت اشاره نمود.

براساس آمار اعلام شده در هشت ماهه نخست سال ۱۳۹۶ در فولاد سفید دشت ۲۹۱ هزار و ۲۶۹ تن آهن اسفنجی تولید شده است كه در مقایسه با سال قبل ۲. ۵ برابر افزایش داشته، به طوری كه در هشت ماهه نخست سال ۱۳۹۵ تولید آهن اسفنجی در این مجتمع ۱۱۲ هزار و ۴۱۰ تن بوده است.

ثبت این ركوردها در حالی است كه در ماه گذشته پروژه آهن اسفنجی شادگان هم افتتاح شد كه در این پروژه تولید آهن اسفنجی با روش ایرانی پرد اتفاق می افتد و بعنوان یكی از پروژه های فولادی ایمیدرو به حساب می آید.

در برنامه به جا مانده از هفت طرح فولادی در دست اجرای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفته می گردد دو پروژه فولاد میانه و نی ریز در ماه آینده هم افتتاح خواهد شد كه در این دو طرح هم برای تولیدآهن اسفنجی از تكنولوژی ایرانی پرد استفاده می گردد.



 

5.0 / 5
4453
1396/10/02
01:07:38
تگهای خبر: تولید , صنعت , توسعه , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی