دست یابی متخصصان داخلی به بالاترین فناوری ساخت اكسترودر خوراك آبزیان

دست یابی متخصصان داخلی به بالاترین فناوری ساخت اكسترودر خوراك آبزیان مبل زیبا: معاون صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یكی از واحدهای دانش بنیان شهركرد با 10 سال تحقیق و پژوهش و مهندسی معكوس دستگاه امریكایی موفق به طراحی جدید و ساخت اكسترودر شده است.


به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، «محمدكاظم منزوی» اظهار نمود: الان ایران در كنار كشورهای آمریكا، اسپانیا و چین بیشترین دانش ساخت دستگاه های «اكسترودر» خوراك آبزیان را دارد.
وی ادامه داد: در گذشته این خطوط تولید وارداتی بوده و كارخانجات هنگام نیاز به قطعات و تعمیرات با مشكل مواجه بودند.
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: نمونه خارجی این خطوط با 9 میلیون یورو واردات می شود، اما نمونه ایرانی با كیفیت بهتر و امكانات بیشتر 2.5 میلیون دلار به فروش می رسد.
منزوی تصریح كرد: این واحد دانش بنیان با دریافت گواهی ثبت اختراع موفق به ساخت اكسترودر برای تولید خوراك آبزیان «كف زی» و 100 درصد فرو رونده است كه این تكنولوژی جدید در هیچ جای جهان وجود ندارد.
وی اشاره كرد: الان توان تولید سالانه 25 خط تولید خوراك آبزیان با فناوری اكسترودر وجود دارد و این خط تولید به كشورهای پاكستان، عراق، ارمنستان و جمهوری آذربایجان صادر گردیده است.



5.0 / 5
4385
1397/09/12
14:50:54
تگهای خبر: تجارت , تكنولوژی , تولید , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی