اعلام آمادگی فائو برای مبارزه با آفت ملخ در ایران

اعلام آمادگی فائو برای مبارزه با آفت ملخ در ایران مبل زیبا: نماینده سازمان خواربار و كشاورزی ملل متحد (فائو) اظهار داشت: این سازمان تجربه های زیادی در بحث مبارزه با آفت ملخ در كشورهای مختلف دنیا دارد و آمادگی داریم تا به ایران برای حل این مشكل كمك نماییم.



به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، حافیظ جانوف امروز ۲۷ بهمن ماه در حاشیه بازدید از طرح كشت گندم «سیمیت» در دشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: كار انجام گرفته در پلاتفرم كشت گندم «سیمیت» در دشت آزادگان كاری خیلی خوب و ثمر بخش است و از كشاورزانی كه در این مزارع برای به بار نشستن این طرح كوشیده اند، تشكر می كنم.

وی اضافه كرد: در پلاتفرم دشت آزدگان چند رقم گندم كشت شده و در این كشت به بحث كشاورزی حفاظتی كه اساس كشاورزی پایدار می باشد به صورت ویژه توجه شده است.

نماینده سازمان خواربار و كشاورزی ملل متحد (فائو) خاطرنشان كرد: با اجرای این طرح در دشت آزادگان اساساً در سال های آینده شاهد توسعه كشاورزی حفاظتی در منطقه خواهیم بود و در این زمینه كشاورزان می توانند از ثمرات كشاورزی حفاظتی بهره مند شوند.

جانوف عنوان كرد: اطمینان داریم كه با همكاری جمهوری اسلامی ایران و سازمان فائو طرح افزایش عملكرد گندم و نظام های زراعی گندم بنیان در ایران را توسعه خواهیم داد تا بتوانیم به هدف اجرای آنكه رشد عملكرد گندم در ایران است، دست پیدا نماییم.

وی در مورد پیدایش آفت ملخ دریایی در ایران اظهار داشت: خبردار شده ایم كه این نوع ملخ در مزارع ایران مشاهده شده است. در این زمینه همكاران ما در سازمان خواربار و كشاورزی ملل متحد با وزارت جهاد كشاورزی در ارتباط هستند تا مساله را تحلیل و نسبت به انتقال تجارب اقدام نمایند.

نماینده سازمان خواربار و كشاورزی ملل متحد (فائو) تصریح كرد: این سازمان تجربه های زیادی در بحث مبارزه با آفت ملخ در كشورهای دنیا دارد و آمادگی داریم به ایران برای حل این مشكل كمك نماییم.




5.0 / 5
4302
1397/11/27
14:58:06
تگهای خبر: توسعه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی